maanantai 2. huhtikuuta 2012

kun kaikki katsoi minua, sanoin mä tahdon runoilla

Tämä talvi on kestänyt vuosia,
huokaisi ystävä


Minä olin samaa mieltä,
mutta päätin kertoa


ruusunnupuista jotka jo
availevat ääntään
kasvihuoneissa kesää varten


Ruusut ja kastuneet sukat
märän maan tuoksu
sulava likainen lumi
lohduttavat meitä tänään


lupaavat suurempaa


Vuosien päästä nauramme yhdessä
kevätmielillemme
onnen kaipuulle
nuoruudellemme kiihkomieliselle
kaikkitietävyydelle

olkaa armollisia.
minä vasta opettelen.

2 kommenttia:

  1. Hej!
    Löysin blogiinne sattumalta ja täytyy kyl sanoo että tästä runosta tulee iha mieleen Jenni Haukion runot! :)
    - Caro

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hei!

      Toivottavasti pidät blogistamme :) Kiitos! Vaikka itse en Jenni Haukion runoista hirveästi sytykään ja tavoittelen enemmän Anni Sinnemäki-tyyliä, niin kiva kuulla!

      Poista

että tahdon oppia tietämään
mitä yritit sanoa
nään jo nyt paljon kauemmas