torstai 3. tammikuuta 2013

Tänä vuonna olen

Olen syönyt perunasalaattia ja quesadilloja. Olen unohtanut nuudelit kaupan kassahihnalle ja juonut teetä lainatussa college-asussa. Olen tehnyt lumienkeleitä keskellä kaupunkia keskellä yötä.

Olen ollut julkea ja olen ollut hermostunut. Olen voittanut kimblessä erän, joka pelattiin kaksi viikkoa aiemmin (silloin vielä hävisin).

Olen ollut ei-minä ja miettinyt kuka minä olen. Olen ollut olematta olemassa ja valehdellut päin naamaa olevani ehkä kotona nukkumassa (ei minusta koskaan tiedä).

Olen löytänyt Minnalle täydellisen villasukkamallin.

Olen mennyt vasta aamulla nukkumaan. Olen väsynyt.


Jätän tämän kappaleen tähän, koska pidän tästä cover-versioinnista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

että tahdon oppia tietämään
mitä yritit sanoa
nään jo nyt paljon kauemmas