maanantai 10. syyskuuta 2012

!!

Koulu alkoi tänään! Olen innoissani!
Minulla on kursseja, joista olen aidosti kiinnostunut (etnologiaa!); ja minulla on kursseja, joiden suoritustavat kiehtovat minua suunnattomasti. Vähemmän kirjatenttejä, enemmän esseitä ja Robert Putnamista bloggaamista. Yes sir!

Viime keväänä erästä kukkamekkoani kuvailtiin sanoilla delightfully eighties. Tänään taas kerran huomasin kävelleeni ovesta ulos suunnilleen sen näköisenä että tässä kämpässä vallitsee edelleen joku 1980-luvun aikavyöhyke. On kuulkaas ruskeaa vakosamettijakkua yhdistettynä viininpunaiseen (!) minihameeseen ja villasukkiin ja polkkatukkaan. Olen tyytyväinen!

Tiedä mikä aikuisuus on taas iskenyt kun kaupan hihnalla on maustamatonta jogurttia ja ruisleipää. Jokuhan saattaa pian luulla että elän terveellisesti!

Ensi sunnuntaille on liput Nickelbackin konserttiin! Tai siis on ollut jo puoli vuotta, mutta vasta nyt se on tällä viikolla. Ja juuri tänään yksi suosikkiluennoitsijoistani sanoi olevansa menossa samalle keikalle, mikä sattuma - ei kyllä ihmekään, kun tyyppi on muutenkin niin cool, valloittavan aurinkoinen ja ihana ja näyttää sitä paitsi Tina Feyltä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

että tahdon oppia tietämään
mitä yritit sanoa
nään jo nyt paljon kauemmas